Transport kompaniyasini ochish Image

Transport kompaniyasini boshlaysizmi? Bu erda nimani bilishingiz kerak!

Kirish

Transport kompaniyasini qurmoqchi bo'lgan har bir kishi, buni bir kechada amalga oshirib bo'lmasligini bilishi kerak. Transport kompaniyasini boshlashdan oldin, birinchi navbatda katta miqdordagi hujjatlarni rasmiylashtirishga to'g'ri keladi. Masalan: avtomobil transportida professional ravishda yuk tashish bilan shug'ullanuvchi har bir kompaniya, ya'ni yuklarni transport vositasida to'lov asosida va uchinchi tomonning buyurtmasi bo'yicha tashuvchi har bir kompaniyaga, agar yuk tashish amalga oshirilsa, «Evovergunning» (Evro ruxsatnomasi) talab qilinadi. yuk ko'tarish quvvati 500 kg dan ortiq bo'lgan transport vositalarida. Evroga ruxsat olish uchun biroz harakat talab etiladi. Qaysi bosqichlarni bajarish kerak? Bu erda o'qing!

Ruxsat ber

Evroga ruxsat olish uchun ruxsatnoma NIWO (Niderlandiya milliy va xalqaro avtomobil transporti tashkiloti) ga topshirilishi kerak. Kirishda aytib o'tilganidek, ruxsatnoma yuk ko'tarish hajmi 500 kg dan ortiq bo'lgan transport vositalari bilan milliy va xalqaro tashish uchun kerak. Litsenziyaga ega bo'lgan transport kompaniyasida kamida bitta transport vositasi bo'lishi kerak, ular uchun litsenziya sertifikati berilishi kerak. Bortda litsenziya sertifikati bilan transport vositasi Evropa Ittifoqi ichida tovarlarni tashishi mumkin (bir necha istisnolardan tashqari). Evropa Ittifoqi tashqarisida boshqa ruxsatnomalar zarur (masalan, CEMT yoki qo'shimcha haydash uchun ruxsat). Evro ruxsatnomasi 5 yil muddatga amal qiladi. Ushbu muddatdan so'ng, ruxsatnoma yangilanishi mumkin. Transport turiga qarab (masalan, xavfli materiallarni tashishda) boshqa ruxsatnomalar ham zarur bo'lishi mumkin.

talablar

Ruxsat berishdan oldin to'rtta asosiy talablar bajarilishi kerak:

  • Kompaniya bo'lishi kerak haqiqiy tashkil etish Gollandiyada haqiqiy va doimiy muassasa degan ma'noni anglatadi. Bundan tashqari, yuqorida aytib o'tilganidek, kamida bitta transport vositasi bo'lishi kerak.
  • Kompaniya bo'lishi kerak kreditga layoqatli, demak, kompaniyaning ishga tushishi va uzluksizligini ta'minlash uchun etarli miqdordagi moliyaviy mablag'lar mavjud. Xususan, bu kompaniya bitta transport vositasi bilan ishlayotgan taqdirda kompaniya kapitali (venchur kapitali ko'rinishida) kamida 9.000 evro bo'lishi kerakligini anglatadi. Har bir qo'shimcha transport vositasi uchun ushbu kapitalga qo'shimcha 5.000 evro miqdorida mablag 'kiritilishi kerak. Kreditga layoqatlilik dalili sifatida (ochilish) balansi va ehtimol aktivlar to'g'risidagi hisobot, shuningdek buxgalterning ma'lumotlari (RA yoki AA), NOAB a'zosi yoki buxgalterlar registrining a'zosi (') Belastingadviseurs '-ni ro'yxatdan o'tkazing). Ushbu bayonot uchun ba'zi bir aniq talablar mavjud.
  • Bundan tashqari, transport faoliyati bilan shug'ullanuvchi shaxs (transport boshqaruvchisi) o'z isbotini topishi kerak vakolatlari taniqli diplomni ishlab chiqarish orqali "Ondernemer beroepsgoederenvervoer over de weg" (erkin tarjima qilingan: "Tadbirkor tomonidan yuklarni avtotransportda professional ravishda transportirovka qilish"). Ushbu diplom bir nechta "yengingizni siljitadi", chunki uni faqat CBR (Gollandiyaning "Haydash mahoratining markaziy idorasi") tomonidan tashkil etilgan oltita imtihondan o'tkazish orqali olish mumkin. Har bir transport menejeri bu diplomga ega bo'lishi shart emas; Bitta rahbarning diplomi bo'lgan pastki chegarasi mavjud. Bundan tashqari, bir qator qo'shimcha talablar mavjud. Transport menejeri, masalan, EI rezidenti bo'lishi kerak. Transport menejeri kompaniyaning direktori yoki egasi bo'lishi mumkin, ammo ushbu lavozimni tashqi shaxs tomonidan to'ldirilishi mumkin (masalan, vakolatli imzolagan shaxs), agar NIWO transport menejerining doimiy va haqiqat ekanligini aniqlasa. transport faoliyatiga rahbarlik qilish va kompaniya bilan chinakam bog'liqlik. Agar "tashqi" odam bo'lsa, "ko'p ishlaydigan inbreng vakbekwaamheid" kerak (erkin tarjima qilingan: "vakolat hissini qo'shish").
  • To'rtinchi shart shundaki, kompaniya bo'lishi kerak ishonchli. Buni "Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vo NP en / RP" (jismoniy shaxs (yuridik shaxs) yoki yuridik shaxs uchun yaxshi xulq-atvor guvohnomasi) ko'rsatishi mumkin. VOG RP Gollandiyalik BV, Vof yoki sheriklik shaklida yuridik shaxs bo'lsa. VOG NP yakka tartibdagi tadbirkor va / yoki tashqi transport menejeri bo'lsa kerak. Gollandiyada yashamaydigan va / yoki Gollandiya fuqaroligiga ega bo'lmagan direktorlar uchun yashash joyi yoki fuqaroligi uchun alohida VOG NP olinishi kerak.

Rad etish uchun boshqa sabablar

Evro ruxsatnomasi rad etilishi yoki olib tashlanishi mumkin, agar bu Bibob byurosi tomonidan bildirilgan bo'lsa. Bu, masalan, ruxsatnoma jinoiy faoliyat uchun foydalanilishi mumkin bo'lgan hollarda bo'lishi mumkin.

ariza

Ruxsatnomani NIWO ning raqamli idorasi orqali olish mumkin. Ruxsat € 235 turadi, -. Litsenziya sertifikati 28.35 evro turadi. Bundan tashqari, har yili litsenziya sertifikati uchun 23,70 evro miqdorida yig'im olinadi.

Xulosa

Gollandiyada transport kompaniyasini tashkil qilish uchun "Evovergunning" ni olish kerak. Ushbu ruxsatnoma to'rtta talab bajarilgan taqdirda berilishi mumkin: haqiqiy muassasa bo'lishi kerak, kompaniya kreditga layoqatli bo'lishi kerak, transport menejeri "Ondernemer beroepsgoederenvervoer de degg" diplomiga ega bo'lishi kerak va kompaniya ishonchli bo'lishi kerak. Ushbu talablarga javob bermaslikdan tashqari, ruxsatni noto'g'ri ishlatish xavfi mavjud bo'lganda, rad etish rad etilishi mumkin. Bir ilovaning narxi 235 evro, -. Litsenziya sertifikati 28.35 evro turadi.

Manba: www.niwo.nl

Aloqa

Agar ushbu maqolani o'qib chiqqandan keyin biron bir savol yoki sharhingiz bo'lsa, mr bilan bog'laning. Maksim Xodak, advokat Law & More maxim.hodak@lawandmore.nl yoki mr orqali. Tom Meevis, advokat Law & More tom.meevis@lawandmore.nl orqali yoki bizni +31 40-3690680 raqamiga qo'ng'iroq qiling.

Law & More