Ofisda shikoyat qilish tartibi

Law & More mijozlarimizning qoniqishini qadrlaydi. Bizning firma sizning xizmatingizda bo'lish uchun barcha sa'y-harakatlarni ishga soladi. Shunga qaramay, sizning xizmatlarimizning ma'lum bir yo'nalishi sizni qoniqtirmasligi mumkin. Siz ushbu vaziyatda qanday harakatlar qilishingiz mumkinligini quyida topasiz.

Agar siz kelishuv shartnomasini tuzish va amalga oshirish, bizning xizmatlarimiz sifati yoki hisob-fakturamiz miqdoridan norozi bo'lsangiz, sizdan o'z e'tirozlaringizni avval o'z advokatlaringizga topshirishingizni so'raymiz. Shuningdek, bizning kompaniyamizning janob TGLM Meevis bilan bog'lanishingiz mumkin. Bizning firma shikoyatni ofisimizda shikoyat qilish tartibida tavsiflangan tartibda ko'rib chiqadi.

Siz bilan maslahatlashgan holda, iloji boricha tezroq ko'tarilgan muammoning echimini topamiz. Biz har doim bunday echimni yozma ravishda tasdiqlaymiz. Sizning shikoyatingizga bizning munosabatimizni 4 hafta ichida yozma ravishda olishingizni kutishingiz mumkin. Agar ushbu muddatdan voz kechishimiz kerak bo'lsa, biz o'z vaqtida xabar beramiz va og'ish sababini va bizdan qanday munosabat kutishingiz mumkinligini aniqlaymiz.

1-modda Ta'riflar

Ushbu shikoyatlar tartibida quyida keltirilgan muddatlar quyidagi ma'nolarni anglatadi:

shikoyat: mijoz tomonidan advokat yoki uning nomidan ish yuritayotgan shaxs (shaxslar) tomonidan professional xizmatlardan foydalanish bo'yicha bitimni tuzish yoki bajarish yuzasidan mijozning nomidan har qanday yozma ravishda norozilik bildirish (overeenkomst van opdracht), ko'rsatilgan xizmatlarning sifati yoki bunday xizmatlar uchun schyot-fakturalar summasi, ammo Niderlandiya Advokatlik kasbiga oid qonunining 4-bandi mazmunidagi shikoyat bundan mustasno (Advokatenwet);

shikoyat qiluvchishikoyat bergan mijoz yoki uning vakili;

shikoyatlar xodimi: shikoyatni ko'rib chiqish uchun javobgar bo'lgan advokat, dastlab janob TGLM Meevis.

2-modda Qo'llanish sohasi

2.1 Ushbu shikoyat protsedurasi professional xizmatlar ko'rsatadigan har qanday shartnomada qo'llaniladi Law & More B.V. o'z mijozlariga.

2.2 Bu har bir advokatning vazifasidir Law & More B.V. ushbu shikoyat protsedurasiga muvofiq barcha shikoyatlarni ko'rib chiqish.

3-modda Maqsadlar

Shikoyatlarni ko'rib chiqishning maqsadi:

  • mijozlarning shikoyatlari hal qilinadigan yo'nalishda va oqilona muddat ichida hal etiladigan protsedurani belgilash;
  • mijozning shikoyat sabablarini (sabablarini) aniqlash tartibini belgilash;
  • Shikoyatlarni tegishli tarzda ko'rib chiqish orqali mavjud mijozlar bilan munosabatlarni saqlab turish va yaxshilash;
  • mijozga yo'naltirilgan holda har qanday shikoyatlarga javobni targ'ib qilish;
  • shikoyatlarni hal qilish va tahlil qilish orqali xizmatlar sifatini yaxshilash.

4-modda Xizmatlarni boshlash haqida ma'lumot

4.1 Ushbu shikoyat protsedurasi jamoatchilikka ma'lum qilindi. Mijoz bilan har qanday kelishuv xati mijozga shikoyat qilish tartibi mavjudligi va ushbu protsedura taqdim etilgan xizmatlarga nisbatan qo'llanilishi to'g'risida xabar beriladi.

4.2 Standart shartlar (shartlari va shartlari) har qanday mijoz majburiyatiga nisbatan qo'llaniladigan (shuningdek, mijoz bilan tuzilgan har qanday xat orqali) mustaqil shikoyat arizasi berish tartibiga binoan hal qilinmagan mustaqil tomonni yoki organni aniqlashi kerak. majburiy qaror.

4.3 Ushbu shikoyat protsedurasining 1-moddasi ma'nosidagi shikoyatlar ushbu shikoyat protsedurasiga muvofiq ko'rib chiqilgandan so'ng hal qilinmaganligi sababli, Advokatlik Nizolari qo'mitasiga yuborilishi mumkin (Geschillencommissie Advocatuur).

5-modda. Ichki shikoyatlarni ko'rib chiqish tartibi

5.1 Agar mijoz ofisga berilgan ko'rsatmalar yuzasidan shikoyat bilan murojaat qilsa Law & More B.V.., shikoyat shikoyat xodimiga yuboriladi.

5.2. Shikoyatlar bo'yicha xodim shikoyat berilgan shaxsga shikoyat berilganligi to'g'risida xabar beradi va shikoyat beruvchiga va shikoyat berilgan shaxsga shikoyatni tushuntirish imkoniyatini beradi.

5.3 Shikoyat qilingan shaxs shikoyatlarni rasmiylashtirish idorasi xodimining aralashuviga qaramay yoki bo'lmasligidan qat'i nazar, ushbu masalani tegishli mijoz bilan birgalikda hal qilishga harakat qiladi.

5.4. Shikoyatlar bo'yicha mas'ul xodim shikoyatni olganidan keyin to'rt hafta ichida shikoyatni hal qiladi yoki shikoyat beruvchiga shikoyat bo'yicha xulosa beriladigan muddatni ko'rsatib, ushbu muddatning har qanday og'ishi to'g'risida xabar beradi.

5.5 Shikoyatlar bo'yicha mas'ul shikoyat beruvchiga va unga qarshi shikoyat berilgan shaxsga shikoyatning mohiyati to'g'risidagi fikr to'g'risida yozma ravishda, hech qanday tavsiyalar bilan yoki yo'qligidan qat'iy nazar xabar beradi.

5.6 Agar shikoyat qoniqarli tarzda ko'rib chiqilgan bo'lsa, shikoyatchi, shikoyat bo'yicha mas'ul va shikoyat berilgan shaxs shikoyatning mohiyati to'g'risidagi xulosani imzolaydi.

6-modda Konfidensiallik va shikoyatlarni bepul ko'rib chiqish

6.1 Shikoyatlar bo'yicha mas'ul va shikoyat berilgan shaxs shikoyatni ko'rib chiqishda maxfiylikni saqlaydi.

6.2 Shikoyatchi shikoyatni ko'rib chiqish xarajatlari uchun hech qanday tovon to'lamaydi.

7-modda majburiyatlari

7.1 Shikoyatlar bo'yicha xodim shikoyatni o'z vaqtida ko'rib chiqish uchun javobgardir.

7.2 Shikoyat berilgan shaxs shikoyat xodimini shikoyatchi bilan har qanday aloqa va hayotga oid echim to'g'risida xabardor qilishi shart.

7.3 Shikoyat bo'yicha xodim shikoyatni ko'rib chiqish to'g'risida shikoyat beruvchini xabardor qilishi kerak.

7.4 Shikoyat bo'yicha xodim shikoyat bo'yicha ish yuritilishini ta'minlashi shart.

8-modda Shikoyatlarni ro'yxatdan o'tkazish

8.1 Shikoyatlar bo'yicha xodim shikoyat mavzusini aniqlab, ro'yxatdan o'tkazadi.

8.2 Shikoyatni alohida mavzularga bo'lish mumkin.

8.3 Shikoyat bo'yicha xodim vaqti-vaqti bilan har qanday shikoyatlar ko'rib chiqilganligi to'g'risida xabar beradi va yangi shikoyatlar paydo bo'lishining oldini olish va tartiblarni takomillashtirish uchun tavsiyalar beradi.

8.4 Har qanday hisobot va tavsiyalar yiliga kamida bir marta muhokama qilinadi va qaror qabul qilish uchun taqdim etiladi.