NV qonuni va erkak / ayol nisbatlarini qayta ko'rib chiqish

2012 yilda BV (xususiy kompaniya) qonuni soddalashtirildi va yanada moslashuvchan bo'ldi. BV to'g'risidagi qonunni soddalashtirish va moslashuvchanligi to'g'risidagi qonun kuchga kirishi bilan aksiyadorlarga o'zaro munosabatlarini tartibga solish imkoniyati berildi, shu sababli kompaniya tuzilishini kompaniya tabiati va kooperativ munosabatlariga moslashtirish uchun ko'proq joy yaratildi. aktsiyadorlarning. BV qonunchiligini ushbu soddalashtirish va fleksibilizatsiyasiga muvofiq, NV (jamoat cheklangan jamiyatlari) to'g'risidagi qonunlarni modernizatsiyalash hozirda. Shu nuqtai nazardan, qonunchilik taklifi NV qonunchiligini modernizatsiya qilish va erkaklar / ayollarning mutanosib nisbati, avvalambor, NV qonunchiligini soddalashtirilgan va moslashuvchan qilishga qaratilgan, shu sababli ro'yxatga olingan yoki kiritilmagan ko'plab yirik davlat (NV) kompaniyalarining hozirgi ehtiyojlari. , uchrashish mumkin. Bundan tashqari, qonunchilik taklifi yirik kompaniyalarning yuqori qismidagi erkaklar va ayollar sonining nisbati mutanosib bo'lishiga qaratilgan. Yaqinda yuqorida aytib o'tilgan ikkita mavzu bo'yicha tadbirkorlar kutishlari mumkin bo'lgan o'zgarishlar quyida muhokama qilinadi.

NV qonuni va erkak / ayol nisbati qayta ko'rib chiqilishi Rasm

NV qonunini qayta ko'rib chiqish uchun mavzular

NV to'g'risidagi qonunni qayta ko'rib chiqish, odatda, tadbirkorlarning amalda boshdan kechirgan qoidalariga keraksiz cheklov sifatida taalluqlidir. Bunday to'siqlardan biri, masalan, minoritar aksiyadorlarning mavqei. Hozirgi kunda mavjud bo'lgan katta tashkiliy erkinlik tufayli, ular ko'pchilik tomonidan noqulay ahvolga tushib qolish xavfi tug'diradi, chunki ular ko'pchilikka bo'ysunishlari kerak, ayniqsa, umumiy yig'ilishda qaror qabul qilish to'g'risida. (Minoritariya) aksiyadorlarning muhim huquqlari xavf ostida bo'lishini yoki aksariyat aksiyadorlarning manfaatlari suiiste'mol qilinishini oldini olish uchun "Modernizatsiya to'g'risida" gi Qonun taklifi minoritar aktsiyadorni, masalan, uning roziligini talab qilish orqali himoya qiladi.

Yana bir to'siq majburiy ustav kapitali. Shu nuqtai nazardan, taklif yumshatishni ta'minlaydi, ya'ni ustav kapitali, ustav kapitalida aksiyalar umumiy sonining nominal qiymatlari yig'indisi bo'lib, endi majburiy bo'lmaydi. BV bilan. Buning asosidagi g'oya shundan iboratki, ushbu majburiyat bekor qilinishi bilan, jamoat mas'uliyati cheklangan jamiyatining (NV) tashkiliy-huquqiy shaklidan foydalanadigan tadbirkorlar kapitalni jalb qilish uchun ko'proq imkoniyatga ega bo'ladilar, avvalambor qonunlarga o'zgartirish kiritilmasdan. Agar ustav kapitali ko'rsatilgan bo'lsa, uning beshdan bir qismi yangi nizomga muvofiq chiqarilgan bo'lishi kerak. Chiqarilgan va to'langan kapitalga qo'yiladigan mutlaq talablar tarkib jihatidan o'zgarmay qoladi va ikkalasi ham 45,000 evroni tashkil qilishi kerak.

Bundan tashqari, BV qonunchiligida taniqli kontseptsiya: ma'lum bir nomdagi aktsiyalar yangi NV qonunchiligida ham joylashtiriladi. Keyinchalik ma'lum bir belgi aktsiyalarning yangi sinfini yaratishga hojat qoldirmasdan, bir (yoki bir nechta) sinflar doirasidagi aktsiyalarga aniq huquqlarni biriktirish uchun ishlatilishi mumkin. Ishtirok etishning aniq huquqlari qo'shimcha ravishda ustavda ko'rsatilishi kerak. Masalan, kelgusida, maxsus nomga ega bo'lgan oddiy aktsiyalar egasiga, ustavda aytib o'tilganidek, maxsus nazorat huquqi berilishi mumkin.

O'zgartirishlar taklifiga kiritilgan NV-qonunining yana bir muhim bandiga tegishli garovga oluvchilar va uzufruktuarlarning ovoz berish huquqlari. O'zgarish garovga oluvchiga yoki usufructuaryga ovoz berish huquqini keyinroq berish imkoniyati paydo bo'lishiga bog'liq. Ushbu tuzatish, shuningdek, amaldagi BV qonunchiligiga mos keladi va taklifga tushuntirish yozuvlariga ko'ra, bir muncha vaqt amalda bo'lgan ehtiyojni qondiradi. Bundan tashqari, taklif shu nuqtai nazardan aktsiyalar bo'yicha garov huquqida ovoz berish huquqining berilishi tashkil etilganidan keyin to'xtatib turish sharti bilan amalga oshirilishi mumkinligini yanada aniqroq aniqlashga qaratilgan.

Bundan tashqari, NV to'g'risidagi qonunni modernizatsiya qilish bo'yicha taklif bir qator o'zgarishlarni o'z ichiga oladi Qaror qabul qilish. Muhim o'zgarishlardan biri, masalan, uchrashuvdan tashqarida qaror qabul qilish bilan bog'liq bo'lib, bu guruhga ulangan NVlar uchun juda muhimdir. Amaldagi qonunchilikka binoan, rezolyutsiya yig'ilish tashqarisida faqat ta'sis shartnomasi bunga yo'l qo'ygan taqdirda qabul qilinishi mumkin, agar kompaniyaning aktsiyalari bo'lsa yoki sertifikatlar bergan bo'lsa va qaror bir ovozdan qabul qilinishi kerak bo'lsa, bu umuman mumkin emas. Kelajakda taklif kuchga kirishi bilan uchrashuv huquqidan mahrum bo'lgan barcha shaxslar bunga rozi bo'lishlari sharti bilan yig'ilish tashqarisida qaror qabul qilish boshlang'ich nuqta sifatida mumkin bo'ladi. Bundan tashqari, yangi taklif Niderlandiyadan tashqarida uchrashish imkoniyatini beradi, bu esa xalqaro miqyosda ishlaydigan NV-larga ega bo'lgan tadbirkorlar uchun foydali.

nihoyat, qo'shilish bilan bog'liq xarajatlar taklifda muhokama qilinadi. Shu munosabat bilan, NV qonunini modernizatsiya qilish bo'yicha yangi taklif kompaniyaning ushbu xarajatlarni akkreditatsiya shartnomasida to'lashi shartligini ochib beradi. Natijada, tegishli ta'sis aktlarini kengash tomonidan alohida-alohida tasdiqlash chetlab o'tilmoqda. Ushbu o'zgarish bilan, BV bilan sodir bo'lganidek, NV uchun Tijorat reestriga shakllanish xarajatlarini e'lon qilish majburiyati o'chirilishi mumkin.

Erkak va ayol nisbati mutanosib

So'nggi yillarda yuqori darajadagi ayollarni targ'ib qilish markaziy mavzudir. Biroq, natijalar bo'yicha olib borilgan tadqiqotlar shuni ko'rsatdiki, Niderlandiya mahkamasi ushbu taklifni NV qonunchiligini modernizatsiya qilish va erkaklar / ayollar nisbati bilan biznes hamjamiyatining yuqori qismida ko'proq ayollarning maqsadlarini ilgari surish uchun ishlatishga majbur deb hisoblaydi. . Buning ortidagi g'oya shundan iboratki, eng yaxshi kompaniyalardagi xilma-xillik yaxshi qarorlar va biznes natijalariga olib kelishi mumkin. Biznes olamida hamma uchun teng imkoniyatlar va boshlang'ich mavqega erishish uchun tegishli taklifda ikkita chora ko'riladi. Birinchidan, yirik jamoat cheklangan kompaniyalardan boshqaruv kengashi, kuzatuv kengashi va sub-top uchun tegishli va shuhratparvar maqsadli raqamlarni shakllantirish talab qilinadi. Bundan tashqari, taklifga binoan, ularni amalga oshirish uchun aniq rejalar tuzishlari va jarayonga oshkora munosabatda bo'lishlari kerak. Listlangan kompaniyalar kuzatuv kengashidagi erkaklar va ayollar nisbati erkaklar sonining kamida uchdan bir qismigacha va ayollar sonining uchdan bir qismigacha o'sishi kerak. Masalan, uch kishidan iborat kuzatuv kengashi muvozanatli tarzda tuziladi, agar u tarkibida kamida bitta erkak va bitta ayol bo'lsa. Shu nuqtai nazardan, masalan, kamida 30% m / f vakolatiga hissa qo'shmaydigan kuzatuv kengashi a'zosini tayinlash, bu tayinlash bekor hisoblanadi. Biroq, bu bekor qilingan kuzatuv kengashi a'zosi ishtirok etgan qarorlarni qabul qilish bekor qilinishiga ta'sir qiladi degani emas.

Umuman olganda, "NV" qonunini qayta ko'rib chiqish va modernizatsiya qilish ko'plab davlat cheklangan kompaniyalarining mavjud ehtiyojlarini qondiradigan kompaniya uchun ijobiy rivojlanishni anglatadi. Biroq, bu jamoat cheklangan kompaniyasining (NV) tashkiliy shaklidan foydalanadigan kompaniyalar uchun bir qator narsalar o'zgarishi haqiqatini o'zgartirmaydi. Ushbu yaqinlashib kelayotgan o'zgarishlar sizning kompaniyangiz uchun aniq ma'noda nimani anglatishini yoki sizning kompaniyangizdagi erkak / ayol nisbati qanday ekanligini bilmoqchimisiz? Taklif bo'yicha boshqa savollaringiz bormi? Yoki siz shunchaki NV qonunlarini modernizatsiya qilish to'g'risida xabardor bo'lishni xohlaysizmi? Keyin bog'laning Law & More. Bizning yuristlarimiz korporativ huquq sohasidagi mutaxassislar va sizga maslahat berishdan mamnun. Bundan tashqari, biz siz uchun keyingi voqealarni kuzatib boramiz!

Share